♥ T i s d a g

Hej allesammans : )
Idag jag har inte gjort något speciellt, gick upp vid 8 för att gå ut med hundarna å ge dom mat, sen vid 09.30 gick jag och la mig igen en stund, sov till 13.00 :P as gött!! : ) Sen duscha jag å fixa ordning mig, så när jag öppna mitt fönster i rummet så hör jag ett inbrottslarm i ett av grannhusen, så gick ut med handuk på huvudet å kolla läget, men de va inget inbrott, antagligen dörren som blåst upp som dröt språlarna.
Nu ska jag snart hem till Emelie, komma på Andra Avenyn å den Rete för Rosing, sist avsnittet idag :P Spännande..

Uppdadterar senare ikväll.. Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Hur är det med dig idag? :) Kram

2009-03-31 @ 19:25:13
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0