♥ T i s d a g

God eftermiddag : )
Idag har det vart en stressig arbetsdag, glad att den är över :P Började med att det var "sköta magen dag" idag, och det tar jätte lång tid, sen var det dusch efteråt, sen fram å tillbaka från sängen å rullstolar, vatten i peggen innan färdtjänstan skulle komma, halka ner för deras backe med rullstolen i hög fart, in i färdtjänsten, åka till sjukhuset, in å göra tester där, ut igen och hem.. Puuh!! :P hehe, en snabb förklaring om min dag. hehe..

I morses fick jag ett sms utav Emelie, där det stod att de hade hänt en bilolycka precis utanför där jag bor :O Hon va rädd så att inte jag va inblandad igen, men nej nej då var man redan på jobbet :P

Det var en ung kille å en tjej som kom i en jävla fart ner för en backe såklart i en ny BMW, så verkar det som att han väjt för något, kört upp på trotoaren (stavning), meja ner en lycktstolpe som vek sig över en annan parkerad bil :P Hur lyckas man med det? :P hehe. Har en bild, ska se om min telefon vill att jag lägger över den eller inte så får ni se : )

Nu ikväll ska jag hem till Sarah & Tobbe, dom skulle hem å fira Tobbes bror som fyller 16 idag så sa jag åka till dom efteråt : )
Oj vilket långt inlägg de blev :P hehe..
Puss puss <3

Stod på ttelas hemsida att detta var pga. att det var halt ute
och de märkte jag 1 timme innan denna bilden togs :P hehe

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0