♥ S ö n d a g

Hej sötnosar.
Förlåt att jag vart så tråkig idag med bloggen, men har verkligen inte hunnit sätta mig vill bloggen och blogga. Det börja med att mamma och pappa skulle köra ner våran husvagn till Varberg för att ställa upp den till sommaren, då fick jag vara hundvakt, så de blev en snabbfrukost, sen fixa ordning sig lite snabbt, fixa mat till hundarna å sen en promenad, så var det bara att åka till jobbet sen. Puuh! Ja, ni läse ju själva, ingen tid där inte :P men nu har jag lite tid iaf innan jag måste i säng för en ny arbetsdag i morgon. :P

Hur har din Söndag sett ut?


Hitta en bild då jag hade kort hår :P Nästan glömt hur jag såg ut.. hehe
Så ikväll får det bli denna bilden : )
Puss puss <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0