♥ Lösnaglar

Perfekt passform, enkla att applicera och med ett naturligt och vackert
utseende. Varje lösnagel är numrerad så att Du enkelt vet vilken lös-
nagel som passar till Din naturliga nagel.



Vad tycker du om Lösnaglar? Använder du det själv?

Jag har aldrig haft behov utav det, eftersom mina naglar är rätt långa jämt, men för en gångs skull så har jag faktiskt köpt mig ett par och provat, blev faktiskt förvånad att det kan se så äkta ut fast dom är ju en aning blankare än vad nagellack kan göra :P Samma med Lösnaglar, de finns ju en djungen att välja mellan där med, helt otroligt :P

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: aw tack :) jag har testat nån gång och det är ganska nice med lösnaglar :D

2009-04-01 @ 19:28:04
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0