♥ F r e d a g

Hej bloggen : )
I morses när jag vakna så kändes kroppen som att den vägde 200 kg eller något, orka knappt röra mig, men när jag legat å vaknat till en stund så gick de bättre : ) Satt och åt frukost till "Efter Tio", känns så skönt att kunna ta de lugnt på morgonen, då blir hela dagen bra : )
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så man kan åka till jobbet, låter väldigt kul va? :P Har precis vart hemma hos min syster på en kaffe, mamma var också med. : )
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer :P men uppdaterar säkert en gång till sen ikväll när jag kommit hem, slutar vid 21, så är la hemma runt 21.30.
Ha en bra dag : ) Pusspuss


Lika bra att ta bilden jag tog på jobet
när jag ändå ska dit å jobba :P

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0