♥ F r e d a g

Hej sötisar : )
I natt har de snöat hur mycket som helst :O Idag vaknade jag först av att Bemanningen ringde vid 06.30 å fråga om jag kunde jobba idag, men tackade nej, kände bara hur orken försvann ur mig. Sen vid 07.45 så vaknade jag utav Plogbilen som plogade området, suck.. Inget sova idag inte :P

På förmiddagen så har jag å mamma vart ute å handlat lite, köpte present till Berith som fyller 70 år i morgon : ) Ska dit på lite kalas då, skoj skoj : ) Och nu ikväll ska jag hem till Sarah & Tobbe och ha lite vinkväll, mums : ) Tobbe ska få mina Xider som bara står här hemma, lika bra att någon dricker upp dom : )

Nu ska jag städa lite tänkte jag, jätte dammigt å äckligt här inne.. Men ska försöka komma ihåg denna gången att ta lite bilder å sånt ikväll om de blir mysigt som jag tror : )

Ha en mysig Fredagkväll allesammans : )
Puss puss <3


Idag fick de blir en "vårbild" eftersom det kommit så mycket snö som
snart har smällt bort :D hehe

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grymt snygg jacka! :D



Rösta förresten gärna i outfit tävlingen på min blogg! :D

2009-03-27 @ 19:22:25
URL: http://chicflia.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0