♥ T i s d a g

Hej bloggen.
Nu har jag haft ett uppehåll igen här ifrån. Har inte haft något att skriva som sist, så ska nog bara börja skriva om något speciellt har hänt.


Så kan börja och berätta att i Lördags var det Crusing här i stan. Jag, Sarah & Emelie förfestade här hemma hos mig, sen tog vi bussen in till stan där vi kollade på massa bilar, så träffa vi såklart hur många som helst som man tjöta med : ) Ska lägga upp bilder när jag fått dom utav Sarah : )

Igår var det hur fint väder som helst, då åkte jag och Sarah ut till Sjölanda och la oss på en brygga å sola hela förmiddagen, hur skönt som helst : ) Fans en del som badade till och med, fast det var lite för kallt för våran del :P

Idag så kom Sarah hit på förmiddagen å drack kaffe, så satt vi ute å tjöta som vanligt, fast de har typ stormat här, så det blev ingen lång stund ute :P
Sen innan jag skulle köra hem henne så fick kom kontakt med dom döda i mitt vardagsrum, shiit va äckligt det var! Jag ropade på henne med hon svara inte, så trodde hon hade somnat i soffan, så öppnar hon ögonen å säger "Känn efter noga nu, vi är inte själva i detta rummet" så ställde jag mig å verkligen kände efter, då kände jag mig iaktagen, så fick värsta gåshuden å tyckte det var obehagligt, då började den gammla damen som Sarah fick kontakt med försvinna. Hon beskrev hur hon såg ut "Rätt kort, typ 150 lång, långt grått jätte fint hår, rätt krafig kroppsbyggnad, och så hade hon dött i cancer"
Och nu på eftermiddagen så var jag med Emelie, så åkte vi å tanka å köpte cigg, sen tog vi en sväng förbi hennes gammla hus i Björndalen, fan va fint de blivit och när vi skulle åka hem så ser vi Jimey, Jacob å Marcus vid Björndalsskolan så stannade där en stund med.

Det var lite som hänt sen sist :P Nu kommer lite bilder från igår när vi var å sola : )
Pusspuss <3


Stranden

Bild från bryggan vi låg på

Skvaller är ett måste ; )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0