♥ T i s d a g

Hej sötisar : )
Gud vilket underbart väder det är idag, sitter just nu ute på altanen i solen och gottar mig medans jag väntar på Johanna. : ) Förlåt för den extrema dåliga uppdateringen, men har inte riktigt haft tid att sätta mig vid datorn nu de sista, det har altid hänt någonting på eftermiddagarna/kvällarna.

Igår var jag och Sandra ute på Överby och shoppa lite, hittade två tröjor på Gina Tricot (ska ta bilder), sen åkte vi hem till mig å tog oss en kaffe i solen : )
En stund efter Sandra stuckit hem åkte jag in till stan å träffa Anna, så gick vi till café Strandgatan å tog en kaffe å cola där med :P Sen åkte jag hem till älsklingen, så kolla vi på "I taket lyser stjärnorna" & nya "Wallander", riktigt bra filmer båda två, så de sluta med att jag åkte hem vid 03.00 i natt :P

Nu ska jag gå in och sätta på lite kaffe. Eftersom jag ska jobba i natt så blir de antagligen ingen mer uppdatering idag, men ska försöka komma ihåg att ta bild på mina nya tröjor i morgon så ska ni få se dom i en Outfil-bild ; )
Ha en bra dag. Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: ävelicious

söt bild :)

2009-06-18 @ 02:35:51
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej! Jag undrar vad du gör den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest, som kommer att äga rum på Restaurang Mynchen i Stockholm. 80 platser är redan bokade och de anmälda kommer hittills från Göteborg, Kalmar, Oslo, Skellefteå, Stockholm - you name it. Det skulle vara superkul om du också ville komma. Allt du behöver göra är att mejla mig eller kommentera i min blogg och säga att du vill vara med. Skriv hela ditt namn, din mailadress och bloggadress. Vill du anmäla en vän också gäller samma sak. Festen kostar 470 kronor och då ingår mat, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Dessutom får alla en läcker goodiebag med sig hem. ;) Kontonummer finns på min blogg och betalningen ska in senast 15 juli. I min blogg under kategorin Bloggträff finns bilder från festlokalen, delar av gästlistan och ALL info du kan tänkas behöva. Bland de anmälda hittas bland andra killbloggaren Kimza, modebloggaren Delinda, skaparna av sajten playgirl.se och Julie Hansson från Talang 2009. Hör av dig!

2009-06-18 @ 13:36:59
URL: http://mymomentof.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0