♥ Liseberg

Hej på er : )
Idag har jag, älsklingen, emelie å marko vart på Liseberg. Åkte och hämta Jim å Emelie vid 9 på morgonen, då regnade det, men vi trottsade vädret och åkte ner till Edet där vi bytte bil och hämta upp Marko. På vägen dit regnade lite, men när vi kom in i Gbg så sluta de regna : )

Vi åkte Balder typ 4 ggr, Kanonen 3 ggr och så testa vi ven på dom två nya attraktionerna, den ena var tråkig, hände ju inget, men en som svingade fram å tillbaka som en gunga var as skoj, ast lite äcklig med, eftersom man inte satt fast så bra. :P Sen fick dom mig även att åka Uppskutet, jag som är så jävla höjdrädd :P Så blev lite stolt över mig själv efteråt : ) hehe.

Pusspuss <3


Jag & älsklingen när vi cpar oss :P hahaha


Ballder, men 70 graders lutning i första nerförsbacken :D


Kanonen, snacka om tryck när den startar.
 På 2 sek kommer den upp i 70-80 km/h


Uppsving, en utav dom nya. Det var denna som var lite äcklig eftersom man åker upp i 90 grader
och har bara en grej över magen :P



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0