♥ Fått tillbaka internet

Hej på er : )
Nu har jag äntligen fått tillbaka mitt internet här hemma så nu kan jag börja blogga lite mer igen : )

Det har hänt en hel del sen sist jag blogga, orkar inte nämna allt, men kan säga att när jag och Sarah var ute och bada i fredags i Gaddis, de ligger typ 2,5 mil hemifrån mig, när vi skulle åka hem så sluta bromsarna funka på bilen, så fick dra i handbromsen så vi inte skulle backa ner i en dike bakom oss, så var de bara att köra in bilen sakta på parkeringen igen. När jag stängt av bilen så kolla jag bromsoljan, då var den nästan slut - igen så fulde på den, men bromsen ville ändå inte funka, så det var bara att ringa efter bärjningsbilen, efter 2 timmar kom de en gubbe, fast då hade han sin privatabil med sig, så sa han att bärjningsbilen var tvungen att åka på en trafikolycka, så jag fick köra hans Volvo s80 så tog han och körde min bakom.
Så i helgen har man inte haft någon bil, men har jobbat natt ändå så de spela inte så stor roll :P

Idag iaf så åkte jag och skaffa en lånebil från OkQ8, det blev en ny Saab 93, den kostar 750 kr/dygnet att låna, men som tur är så betalar Falk det åt mig eftersom vi har deras försäkring : ) Så jag pröjsar bara bensinen :D

Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: ävelicious

söt :)

2009-07-11 @ 00:55:46
URL: http://evehedberg.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0