♥ Fallens Dagar

Hej på er : )
Nu har de gått väääldigt lång tid sen sist jag bloggat, har kännt att jag inte haft lusten att blogga samt inte vetat vad jag ska skriva om, så känner jag fortfarande, men jag får väl uppdatera lite iaf  innan det blir Spanien nästa vecka :P

Jag och Sarah har umgåts en hel del nu den senaste veckan, vi har åkt Linbana över kanalen och spelat mini-golf, solat, shoppat å massa annat, så dagarna har vart fulla kan man säga :P

Idag tjuvstartade Fallens Dagar här i Trollhättan, trodde det skulle vara som alla andra år, men inte då. Förr var de alltid ett Tivoli som kom till Torget, men de är borttaget, alla marknadsstånd är inte uppe än iaf, så vi får la se om dom kommer upp tills i morgon eller inte, så de enda som finns nu är 4 öl-tält vid kanalen :S "jippi"...not!
Jag, Sarah, Tobbe, Malin & Patrik ska ner dit i morgon vid 10 tiden för att hinna med allt som är planerat för dagen, så måste nog sova rätt snart :P
Vi får se när jag uppdaterar nästa gång..
Pusspuss <3


En utav tröjorna jag köpte. Billabong 900 kr


Och så fick de även bli en JL tröja för 800 kr


Bild från Linbanan

Snygga Sarah :P haha hon är "rädd"...

...men jag är "räddare" :P

Kanalen : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0