♥ T o r s d a g

Hej på er : )
Inatt fick jag sova nere i vardagsrummet med hunden Wille som mådde dåligt, han spydde 2 ggr och då kom mamma in till mig och sa att jag får ta hand om honom så föräldrarna kunde få sova, så det var bara att ta täcket under ena armen och hunden under den andra och gå ner till soffan. Sista gången jag kolla på klockan var den 02.05 så antagligen har jag somnat till en stund där tills pappa gick upp vid 04.45 och skulle till jobbet, då gick jag upp och sova i mitt rum till 10 ungefär, för sen skulle jag köra mamma till jobbet.

Idag gjorde jag min sista brevidgång med Angela hos den nya brukaren, så i helgen ska jag jobba där själv :P Sjuksköterskan kom även förbi och gav mig medicindeligation så jag får ge mediciner och mata med Sond och även ge vatten genom peggen, alltså ett "hål" på magen :P

I morgon ska jag till tandläkaren vid 11 tiden, har så ont i mina Visdomständer, så kan inte ens bita ihop : / Har haft de så här i ett antal dagar nu, så nu orkar jag inte hade så längre. :P hoppas bara jag inte får pensilin, I don´t like :P

Puss puss



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0