♥ O n s d a g

Hej på er : )
Usch, idag har jag verkligen inte så mycket att berätta asså :S De enda jag gjort är att jobbat från 7-15, så missa jag bussen hem så fick vänta till 15.30 tills nästa kom. :P men men, så kan de gå : )

Hitta även "instroktionsboken" till Nutrilett idag :D Läste att man både fick äta magert kött, fisk, sallad och frukt : ) Så de första jag gjorde när jag kom hem var att fixa i ordning en Tonfisksallad : ) Shiit va mätt jag blev, och är fortfarande mätt, fast det är snart 4 timmar sen jag åt de :P Perfekt : )
Jag å Sarah åkte och handla en sväng förut, när vi nästan var hemma hos Sarah igen så springer de ut en unge framför bilen :O Fick ställa mig på bromsen. Hur svårt är de att kolla om de kommer bilar innan man går ut i vägen? :S Som tur var hände ingenting, förutom att vi blev rädda :P

Fårse om jag kanske gör ett till inlägg sen : ) Antagligen blir de så : ) Vad vill ni att jag ska skriva om då?
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Denise

hehe nja asså det är väl typ robin och såna som vet vem du är :P det är nog inte så många som läser båda våra bloggar så dom kanske inte har sett det, jag antar att du har en del läsare från där du bor och jag har från sthlm :)

puss

2009-01-28 @ 19:47:45
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0