♥ Weii

Hej sötnosar : )
Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet, känndes extra skönt att komma hem idag när jag vet att jag är ledig nu minst 3 dagar i rad : )

I morgon tänkte jag försöka komma igång med min pulverdiet igen, fick så dåligt samvete att jag var tvungen att sluta med den för jag blev sjuk, men nu ska jag fixa det : ) Vill gå ner 5-7 kg så jag väger 59 eller 57 kg : ) De är mitt mål :D Och det kommer nog bli lättare denna gången med när vi är 4 stycken som ska börja, jag och pappa startar i morgon, Sarah startar i mitten utav veckan och Emelie antagligen i morgon med : ) Känns bra att pappa är med på de också då kan vi ha koll på varandra här hemma :D

Lovade att jag skulle göra ett lite "roligare inlägg" till er än att bara sitta å läsa tråkiga saker om mig :P hehe..
Får fundera en stund vad man kan hitta på ; )
Puss puss





Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0