♥ Today

Hitta en ny-gammal bild förut när jag kolla igenom mina bilder : ) Tänkte att jag kunde visa er den :P Inte för att den är så fin men de är bättre än att bara visa samma samma samma hela tiden : )


Nu har jag nyss kommit hem från Sarah och Tobbe : ) Suttit och pratat lite och kollat på Tv.
Idag ringde jag till tandläkaren- igen, har så ont i mina visdomständer :( Så fick en tid i morgon 12.30, hoppas dom gör något åt det denna gången eftersom jag va där för ca 2-3 veckor sen med samma problem :P
Annars idag har de inte hänt så mycket faktiskt, rätt lugn dag, jobbat lite å så :P
Nu ska jag fortsätta kolla på bilder så får vi se om jag kanske hittar några som jag kan visa er : )
Puss puss så länge..

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0