♥ T i s d a g

I morses när jag vakna och kände att huvudet var hur tungt som helst blev jag lite besviken, trodde att min förkylning skulle gått över nu, eller i alla fall blivit lite bättre, men inte då. Så tog med mig kudden å täcket ner till soffan och la mig framför Tvn när jag åt frukost, riktigt mysigt : )
Runt 12.00 ringde Johanna å fråga om vi kunde ta en kaffe idag, men kände att jag inte orkade det : / Så¨ska försöka bli frisk nu så vi kan ta en kaffe nån dag senare i veckan : )

När man är sjuk så vill man vara frisk så man kan jobba men när man är frisk och trött så önskar man ibland att man kunde få vara sjuk så man kan få vara hemma :P Konstig man är igentligen :P haha..

Nu kom mamma hem från jobbet, så nu ska vi dricka lite kaffe och äta årest första semla : )
Vi hörs senare.. Puss puss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0