♥ T i s d a g


God morgon sötnosar : )

Idag verkar det bli en lika fin dag som igår, med sol och blå himel : ) Underbart skönt! Idag vaknade jag rätt tidigt, gick upp vid 08.00 och var pigg : ) Inte ofta de händer. :P
Och idag är det semledagen, så idag får man äta måånga semlor :P hehe.. Hörde på nyheterna i morses att Prinsessan Victoria ska förlova sig nu, det var la på tiden :P haha.. Mycket som händer på en och samma dag : )

Idag ska jag jobba hos min första brukare, antagligen är någon sjuk, så ska vara där mellan 14-20 : ) Sen ska jag hem och ut med hundarna å sen åka hem till Sarah & Tobbe en sväng, måste lämna tillbaka busskortet jag fick låna utav Sarah så jag skulle kunna ta mig till jobbet idag :P
Har ni också så dåligt där ni bor att dom inte tar emot kontanter på bussen? Om man inte har ett busskort som funkar får man skicka ett sms, så får man tillbaka en biljett i telefonen som man visar upp?

Får skriva Grattis på namnsdagen till min kusin Mattias idag : ) Grattis grattis!! :D

Jag får uppdatera mer senare ikväll : ) Ni får ha en bra dag!
Puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0