♥ T i s d a g

God morgon sötnosar!
I natt har jag sovit jätte gott, fast de gick inte så bra med att vända på dygnet som jag skrev att jag skulle göra :P Somnade vid 23.00 igår, orkade inte hålla upp ögonen efter 11,5 timmes jobb :P Så nu har jag precis ätit lite frukost och kollat på TV, tänkte hoppa in i duschen snart så man vaknar till lite, så kommer Johanna förbi på en kaffe senare idag : ) Altid skoj med lite besök : )
Måste även måla om nagellacket på mina tår, trött på de ljusrosa nu :P hehe, dags å byta : )

Nu ska jag ner å tvätta lite och sen duscha, men uppdaterar senare : )
Puss puss




Kommentarer
Postat av: Denise

Nu är jag inne på msn om du skulle skicka några bilder så du vet :)

2009-02-10 @ 18:33:34
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0