♥ Snö igen :(

Förut när jag och mamma var och handla så var det ingen snö när vi åkte dit men när vi kom ut från affären så hade det kommit rätt mycket snö :O och ändå var vi bara där inne ca 30-40 min.
Usch, jag som hoppas på vår och värme snart. : ) Så man kan använda alla fina sommarkläder man köpt : )

I morgon ska jag ringa och friskskriva mig till jobbet, känner att jag är såpass pigg att kunna jobba nu igen : ) Och så ska jag och Johanna ta en kaffe i morgon eftermiddag när hon slutat jobba : ) Ska bli riktigt trevligt!

Nu ska jag kolla lite på Tv och göra ordning varmchoklad och en rostad macka tänkte jag : )
Hörs senare.. Puss puss


Kommentarer
Postat av: sarah

Okej guud va skönt :) jaha okej.. Ne ja jobbar i helgen som vanligt. Men freda da?? Då har ja inga speciella planer på dagen iaf :) vi kan väl höras imorgon och bestämma något??

Pusss

2009-02-04 @ 20:19:48
URL: http://sarahnathalie.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0