♥ Sjuklingen

Hej hej : )
Nu har man lyckats ta sig upp ur soffan iaf, somnade till 2 timmar nu på morgonen, kände att det behövdes : ) Har även lyckats ta en dusch så man både känner sig frächare å ser frächare ut :P
Är ni lika fjompiga som mig när man är sjuk, då orkar man ju inte direkt sminka sig eller göra något överhuvudtaget men så fort man går förbi en spegel och ser hur hemsk man ser ut så blir man mycket sjukare. :P Eller är de bara jag som är sån? :P haha. Så idag har jag lyckats få på mig lite smink med så man nästan ser ut som vanligt igen :P
Känns så värdelöst att ligga sjuk när det är blå himel och sol ute : / Såna här dagar vill man ju ut och gå långpromenad :P men de få nog vänta tills man är bättre :D

Nu ska jag go och rosta två mackor så ska jag krypa upp i soffan och kolla på lite film : )
Vi hörs senare
Pusspuss


Sjuklingen :P

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0