♥ S ö n d a g

God morgon sötnosar : )
I natt har jag sovit riktigt gott, kände att de var behövligt efter att ha jobbat 44 timmar på samanlagt 4 dagar, de är en heltids tjänst + lite till :P
Har ni någon gång kännt hur hårt hjärtat slår när ni försöker somna? Jag kände det igår så jag tog pulsen på 1 min, i vilopuls ska man ligga runt 50-60 slag (har jag för mig) men jag kom upp i 93 slag på 1 min, ändå hade jag legat i 2 timmar :S Då blev jag rädd :P De enda som han hända är att man svimmar och när man är bortsvimmad så lugnar kroppen sig själv, så de är inget farligt, men de känns så äckligt :S

Idag ska jag jobba kväll, börjar vid 14.30-21.00 men kvällarna brukar vara lugna å sköna, spec. på helgerna : ) Så efter idag är jag förhoppningsvis ledig hela 3 dagar, hur skönt som helst : ) Så ska både Jag, Emelie och Sarah börja med pulverdieter denna veckan med : ) Ska bli skönt att komma igång med den igen : )

Nu ska jag duscha och fixa ordning lite innan jobbet : ) Ska försöka uppdatera något skoj senare ikväll, kanske ett makeup tips eller något annat käckt : )
Ha en bra dag allesammans, Puss puss



Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0