♥ S ö n d a g

Go´morron : )
Inatt har jag sovit så som man gör när man börjar bli sjuk, oroligt men ändå känner man sig helt borta. :P Så idag blir det att bara ligga i sängen och kolla på filmer och försöka bli bättre igen, men de känns inte så kul att ligga inne när solen lyser ute : /  men men, den går väl snart i moln iaf :P haha :D
Det verkar som att det var en riktig Partylördag igår :P Dom flesta man känner skulle ut och ha roligt : ) Var länge sen nu man var ute själv :P inte så lätt när man jobbar verje helg, hehe :P

Idag är de 1 februari och de betyder att det bara är 13 dagar kvar till Min hjärtans dag :D Ska bli skönt att fylla 20, men efter det så kan man skippa räkna åldern :D hehe..

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och krypa ner under täcket och kolla på en film : )
Men antagligen så kommer det fler inlägg under dagen.

Vi hörs senare, Puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0