♥ Problem med bloggen?

Hello cute :P
Har suttit här och försök att uppdatera bloggen, men den vill inte som jag :P Så vi är lite ovänner just nu :P hehe
För någon timme sen fick jag hjälp utav mobilateamet, hon som jobbade där idag gillade jag inte, hon prata med mig som jag inte kunde någonting :S Så sa jag åt henne att jag fatiskt jobba här igår och har gått brevid så jag vet vad som ska göras, då blev hon lite små sur verka de som :P Ja, de finns folk till allt :P haha, bara att inse : )

Har precis kollat klart på en film och gått lite i mellan åt och kollat till brukaren så hon sover gott och de gör hon : ) Usch, tycker de är så jobbigt att behöva smyga så som man gör för att inte väcka hennes man och dotter som sover, men de går ändå inte att vara helt tyst hur man än försöker, deras hallgolv knäpper och knarrar när man går på de, så man hörs när man är uppe å rör på sig :P

Men men, de är la inte allt för kul för er att läsa vad en assistent gör om nätterna för att hålla sig vaken :P
Nu får jag sätta på en annan film så jag inte somnar tor jag :P och om 1-2 timmar kommer nattpatrullen och hjälper mig, sen är de medicindags på morgonen och sen hem å sova : )

Hoppas ni sover gott i era goa varma sängar : )
Puss puss


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0