♥ O n s d a g

Hej solstrålar : )
Idag blev det ett sent inlägg igen :P Har inte haft ork eller tid att sätta mig vid datorn på dagen, men nu så : )
Idag har jag vart hemma mestadels utav dagen, vart ute med hundarna gångra ggr, fast eftersom snön smälter nu så är det sätt blött å äckligt ute, så inte vart så kul att gå ut med två vita, långhåriga hundar :P Har även tvättat en del å grejat : )
Vid 17.00 ca åkte jag hem till Sarah, så stack vi och handla lite, sen blev det matlagning till Tobbe. Så busa jag lite med han :P Ringde upp från Sarahs mobil, så härmade jag henne så som hon alltid brukar säga till honom när han svarar "Heej älskling" (med bebisröst/ Gbgbrytning) och Tobbe hörde inte att det var jag så han svara gulligt "Heej bebis", sen kunde jag inte hålla mig för skratt och då fatta Tobbe att det var jag som drev med han :D haha, detta kommer du får äta upp läänge ; )

Nu ska jag kolla lite i både H&M-katalogen och Halens-katalogen som har kommit : ) Så får vi se om jag hittar något käckt att visa som jag fastnat för : )
Puss puss


Hitta en bild på Uno & Wille när Wille fortfarande är valp : ) är dom inte söta?

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0