♥ O n s d a g

Hej hej : )
Nu äntligen mår jag bättre : ) När jag pratar låter jag jätte förkyld fortfarande men är inte så förkyld som jag låter :P
Idag har jag bara tagit de lugnt, vart ute och gått med hundarna lite, usch va råkallt de är ute idag :S Skönt att vara inne då : ) Förut ringde Lss och gav massa tider jag ska jobba nästa vecka, fick även en natt jag ska jobba :D åh, älskar att jobba natt : )
Nu om en stund ska jag äta så ska jag åka och handla lite sen, så får vi se hur "frisk" man igentligen är :P

Känner mig så tråkig att man inte har några nya foton att lägga ut, man orkar ju inte direkt ta någa när man är sjuk :P
Men får börja videoblogga lite med Sarah, så kanske de blir lite roligare att gå in här på bloggen? : )

Kommentera också vad ni tycker om mina makeup tips, är det något att läsa eller inte? Så jag vet om jag ska fortsätta med dom : )

Hörs senare
Puss puss

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv: Så bra, kul att jag kunde hjälpa till!

2009-02-04 @ 17:06:15
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: din fru

Hej min lilla hoppetåssa!

Bli frisk snart, ja har bestämt att de blir kaffedejt nästa vecka =) och lite videoblogg?? de hade vart skit roligt och göra bort sig lite. Men risken är juh att folk kommer tycka vi är helt sprängda?? :P men wht fuck ingen som bryr sig =)

Call me älsk!



Pusssss

2009-02-04 @ 17:35:23
URL: http://sarahnathalie.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0