♥ L ö r d a g



Hej solstrålar : )
Idag är det hur fint väder som helst igen : ) Har fått såna vårkänslor nu. I mörmiddags satt jag ute i solen i 2 timmar, den värmde faktiskt så förhoppningsvis har jag fått lite färg i ansiktet nu : )
Vid 12.30 kom Emelie förbi en sväng efter hon slutat jobba : ) Vi drack lite kaffe å prata, sen åkte vi och handla lite, när vi kom till Ica så hade två bilar backat in i varandra, så det var rena kaoset på parkeringen. : P Så tog vi svängen förbi Statoil och idag jobbade Andre, så då blev det att vi stanna å prata lite med honom innan vi åkte hem igen : )

Idag ska jag jobba natt, egentligen skulle jag jobba hos min första brukare mellan 16-21, men så fattades de folk hos min nya brukare på natten, och eftersom hon inte har så många assistenter så får man ju ställa upp. Min första brukare har jätte många assistenter som kan hoppa in om de skulle fattas folk, så de är ju inga problem att få någon dit :P
Så jag börjar 21.00-07.00 : ) perfekt avslutning på månaden : )
Puss puss

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0