♥ F r e d a g

Hej solstrålar : )
Passa extra bra att säga så idag eftersom det är så fint väder ute : ) Klarblå himel och sol som värmer : ) Får riktiga vårkänslor idag!
Idag åkte jag ut till Överby för att köpa skinjackan jag hade hängt undan, fick bli en brun eftersom det inte fanns några svarta kvar i stolek 36 :( men men :P den bruna är också fin.
Sebbe jobbade idag igen så var inne å prata en del med han också, kolla upp vilken affär han var butikschef i och det var Teknikmagasinet som jag skrev igår : ) hehe Gick även in på Gina en sväng å kollade, hitta en jätte fin tunika som passar bra att ha både till legins och barbent : ) så passa på att köpa den med. Fast får inte shoppa för mycket nu eftersom jag å Emelie ska åka till Ullared på Onsdag, eftersom det öppnar kl. 07.00 och man helst ska vara där då så man kommer in så blir de att vi får åka här ifrån Trollhättan runt 05.00 eftersom de är ett antal mil dit :P Men de ska bli jätte kul!

Just nu sitter jag på jobbet, går in extra idag, så jobbar från 14.00-00.00, så det är ett hästpass kan man säga :P
Nu ska jag gå ut å röka en sväng, men jag uppdaterar kanske senare om de finns tid, tror inte jag orkar efter jobbet, men vi får se : ) Puss puss


Tagen med webcam genom fönstret på jobbet : ) Dålig kvalite.
Men nu ser ni hur fint väder det är här : )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0