♥ Uppdatering

Hej hej : )
Får väl göra en liten uppdatering nu :P inte för att de hänt så himla mycket sen jag skrev sist :P
Jag och mamma gjorde ordning oss varsin semla förut, första tuggan är alltid go, men sen när man ätit nästan halva så blir det såå fett, tur att man inte äter semlor allt för ofta :D

Just nu sitter jag och chattar med Sarah om sommaren, båda har otroliga sommarkänslor, så vi sitter och pratar om att sitta ute på våran altan i kvällssolen en varm sommarkväll med ett glas vin och någon god mat och trevligt sällskap : )

Har märkt att de är många som har videoinlägg på sina bloggar nu för tiden, de är rätt roligt att kolla på dom : ) Funderar på om man ska göra en inlägg på Alla Hjärtans Dag, alltså på min födelsedag :D Så får ni se hur min 20 årsdag var, för er som missar den ; )

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, ska spana runt å se om man kanske hittar några nya söta somarskor till sommaren : )
Fårse om jag kanske lägger upp något makeup tips senare : )
Puss puss




Ser det inte härligt ut med sommar? : )

Kommentarer
Postat av: The one and only.

Jag säger bara: Baginbox och thaliländska pojkar i sommar =D haha

Kommer bli bästa sommaren hittills :)



Puss hjärtat

2009-02-03 @ 21:56:05
URL: http://sarahnathalie.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0