♥ Bloggen är med på jobbet

Hej sötisar! : )
Om jag känner dom flesta rätt nu så ligger ni säkert i sängen, antingen kollar på någon film eller försöker sova inför en ny arbetsdag i morgon. Själv sitter jag på jobbet just nu, har precis sondmatat, alltså dragit upp flytande mat i en spruta som man sedan ger genom en slang på magen.
Nu är klockan 23.21 så har lite "fritid" fram tills 01.15 ungefär, sen kommer mobilateamet och hjälper mig att vända brukaren, så hon får ligga lite på sidan och sova. Sen är de "fritid" igen fram tills 04.30 då kommer nattpatrullen och hjälper mig att göra samma sak. :P Så de är en del spring här on nättena.

Nu ska jag kolla på en film tänkte jag, har tagit med mig några som jag får kolla på genom datorn.
Sov så gott : ) Jag kommer säkert uppdatera en gång till under natten : )
Puss puss




Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0