♥ At work..

Go´kväll på er : )
Just nu sitter jag på jobbet, har jobbat sen 21.00. Min brukare har precis somnat i stort sätt och så har jag gett henne välling genom peggen på magen, så nu är de lugnt fram tills mobilateamet kommer å ska hjälpa till att vända henne : )

Vad har ni gjort för skoj ikväll då? Kollat på Melodifestivalen kanske? :P Jag hann inte se så mycket eftersom jag var tvungen att åka till Shell innan jobbet och köpa en Loka citron, hade tänkt att köpa en liten röd djävul och sätta på rutan i bilen, en ny form istället för doftgran, men då är den såklart slut : ( :P Får se om dom får in den igen, för den är ju mycket sötare än dom där vanliga fula granarna.

Nu ska jag kolla lite på Tv och ta de lugnt en stund. : ) Men jag uppdaterar mer sen i natt. Kanske blir ett videoinlägg med, men vi fårse hur trött jag blir : )
Puss puss


Smög mig in på toan på jobbet och tog en ny bild :P Blev väl sådär, men får
skylla på att jag jobbar. haha

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0