♥ Ansiktsmassage/ behandling

Guud så skönt!! Rekomenderar verkligen att lägga pengar på det och bara unna sig själv något en tråkig vardag mitt i veckan : ) Jag kommer verkligen boka ny tid när lönen har kommit vill jag lova.
I min lilla bokning så ingick massage, olika behandlingar med olika oljor, krämer å massa smått å gott samt handmassage med en go olja och så plocka hon ögonbrynen åt mig, hur bra som helst ju : ) Då slapp jag göra de tråkiga när jag kom hem, spara massa tid där ; ) hehe..


Ett tips om du inte vet vad du ska ge din mamma, flickvän, syster, kompis i present, köp ett presentkort på en ansiktsbehandling/ massage, uppskattas utav dom flesta : ) För det är ju inget man går och bokar tid för själv annars : )

För er som bor i Trollhättan eller i komunerna runt om boka tid hos Beautylicious. : )


Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0