♥ Nattpass


Passar jag i så mörk hårfärg som jag fick på bilden? :)

Hej bloggen. :)
Har inte bloggat på ett tag nu, men de beror på att jag jobbat så mycket nu de sista och mer jobb har jag framför mig :P hehe
Idag har jag jobbat från 07.00-15.30 och sen hem å sova en stund så började jag vid 21.00-07.00 i morgon bitti, så 18,5 timme jobb detta dygnet :P men men de är pengar :D
Nog pratat om jobb :P hehe

Har hela Sverige fått snö nu eller? :S usch, hatar snö :P fast de blir ju lite ljusare ute när de är lite vitt på backen :)
Hmm, vad kan man skriva mer tro..
Hälsade på en granne idag :P riktig trevlig kille å faan så snygg :D haha.. Stod utanför porten å röka så kom han ut å så stod han kvar å prata tills jag rökt upp :) Tevligt med sällskap :)
Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe innan de kallnar :P
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: hilal

va söt du e !

2009-12-16 @ 03:41:35
URL: http://sheisjustshe.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0