♥ Gbg besök

Hej sötisar : )
Idag kom Yvette och Zilla och hälsade på en stund, det var över 1 år sedan vi träffades sist och ändå bor vi bara 50 min ifrån varandra, helt galet dåliga vi vart på att träffas :P Men nu hoppas jag på att de ska bli lite oftare och inte 1 gång per år :P
Vi satt och prata om killar, lägenheter och ett hus som Yvette kanske ska hyra och så tog vi oss en tripp till Överby, där båda hitta skor :D Lyckoträff!
Man kan säga att vi hade en hel del att prata om iaf :P

Efter att Yvette åkt hem så åkte jag till Sarah & Tobbe, så klippte jag Sarahs hår, blev faktiskt snyggt : ) Inte dåligt för att vara första gången man klipper hela håret på någon :P Sen har vi suttit och tjötat som vanligt.

I morgon ska de blir fint väder, då blir de sooola :D Bli lite brunare än vad man redan är efter Spanien :P haha
Nu ska jag sova, god natt!


Pusspuss


Saknar mitt långa hår! :(
Spara ut eget kanske?

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0