♥ Brun, Brunare, Brunast

Idag har jag legat ute i solen hela dagen och försökt få bort alla ljusa fläckar jag fått efter jag kommit hem från Spanien, kan säga att jag lyckades få bort en del iaf, så det får bli att sola i morgon igen innan jobbet : )

I eftermiddags har jag vart med Sarah & Tobbe, jag och Sarah satte oss på Strandgatan och tog in Xider och en Fanta eftersom jag körde, så satt vi där i kvällssolen och pratade tills Tobbe var klar på gymmet, sen har vi vart hemma hos dom resten utav kvällen.
Fick verkligen pratat ut idag om känslor, tankar och massa annat som bara snurrar runt i huvudet på mig, kändes riktigt skönt, tack Sarah! Så nu blir de att fokusera på flytten och jobbet och försöka stänga ute allt annat för en stund.

Nu ska jag snart sova, så vi hörs kanske i morgon eller lördag : ) Pusspuss <3

Saknar redan Spanien! : ( Vill tillbaka å ha lika kul igen!


Kommentarer
Postat av: JULIA'S D60

Hejsan! :) Allt bra? ♥

2009-08-10 @ 15:28:26
URL: http://nikons.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0