♥ T o r s d a g

Hej sötisar : )
Idag åkte jag och Sarah till Vänersborg till mitt lilla Smultronställe :P Sen åkte vi ut till Överby och köpte klorexidin för jag skulle hjälpa henne att tvätta sitt avhuggna finger :P hehe Hon fick ta bort tejpen själv, då höll hon på att svimma :( Så satt hon och kolla bort medans jag tvätta det rent och bytte tejp, sen var stackaren fortfarande yr så fick hämta lite vatten och några godisar då kom blodsockret tillbaka : )
Sen spikade vi upp tavlor som legat på en bänk i några veckor, det blev as bra : )
När klockan var runt 13.40 fick jag åka hem eftersom jag skulle börja jobba vid 14.30 :P Efter jobbet åkte jag till Björndalen och träffa Jimey : ) Så kom hem runt 23.00 då fixa jag ordning en macka och läste tidningen som jag inte han i morses. :P Nu ska jag snart sova, ska köra syrran till jobbet 06.15 i morgon, så ska jag hinna städa å tvätta en massa och åka till systemet i morgon innan alla kommer och ska grilla : ) Mums, så i morgon blir det inget inlägg tror jag, eller vi får se :P
Pusspuss <3


En gammal bild får det bli :P hehe, Måste ta nya asså
alla är så tråkiga :P

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Tyvärr blev du inte nominerad till Veckans blogg denna gång, men prova gärna nästa vecka! :) Glöm inte att rösta på din favorit, dom 5 nominerade finns just nu i min blogg. :)

2009-04-10 @ 19:42:52
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0