♥ O n s d a g

Hej solstrålar : )
Idag har det vart en rätt lugn dag, sov till 11 sen gick jag upp och fixa ordning mig, så visade mamma hur våran nya grill funkade eftersom jag och några kompisar ska ha grillkväll på fredag : ) Innan jag skulle till jobbet gick jag ut med hundarna, men dom ville inte gå någon stanns eftersom de regna å var blött ute, usch :P hehe
Sen åkte jag till jobbet å jobba 3 timmar medans den ordinarie personalen var på APT-möte. Sen åkte jag ner till Älvhögsborg och häntade Jimey, så åkte vi hit hem till mig en stund, drack lite kaffe å sn åkte vi hem till Sarah & Tobbe, så har vi vart där hela kvällen : ) Haft as mysigt! : ) Sen har det inte hänt så mycket mer idag :P

I morgon ska jag & Sarah åka till Vänersborg runt 11 och så ska jag hjälpa henne sätta upp tavlor efteråt eftersom hon skurit av sig fingret : (
Pusspuss <3

Satt och kolla igenom mina studentkort, så hitta jag denna bilden på min
Balklänning : ) Så då fick det bli den idag ; )

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0