♥ O n s d a g

Hej sötnosar : )
Idag fyller min älskade pappa 50 år, så har vart ute och ätit och firat han lite innan han och mamma åkte ner till Varberg, dom flydde fälltet så han slapp bli firad :P
När dom hade åkt runt 15.30 så la jag mig på sängen en stund, va as trött, men så fick jag se hur äckligt mitt golv såg ut, så de va bara att börja städa istället, så städade hela huset, det tog 2 timmar typ :P Men nu är de rent överallt :D Känns skönt när de är gjort. Så fick jag veta att min faster från Finland ska komma hit om 3 veckor, har inte träffat henne å hennes man på 9 år, så de ska bli as kul!! :D Runt 18.00 så åkte jag och hämta Emelie, eftersom hennes bil är på lagning, och en stund senare kom älsklingen, så kika vi lite på Tv å bara slappa, kändes riktigt skönt. Runt 21.00 åkte Emelie hem då hennes pappa hämtade henne, sen hade jag å Jimey en myskväll, riktigt mysigt : )
Så nu sitter jag här en stund, fast måste typ sova nu, ska upp runt 08.00, ska till The Boss i morgon å prata om min lön som de blivit fel med.

Men uppdaterar mer i morgon, sov så gott..
Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jo, det gör jag, fast jag kan knappt gå i sånna ;)

2009-04-23 @ 19:52:06
URL: http://www.a-grevesmuhl.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hoppas det gick bra hos Mr Boss! :)

Och hoppas du får en bra fredag och helg!

2009-04-24 @ 08:33:03
URL: http://fashionbyme.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: aha okay ;) jo det är bara bra med mig, hur är det själv?

2009-04-24 @ 16:33:35
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0