♥ O n s d a g

Hej sötnosar : )
Är det Onsdag idag? Känns som att jag skrivit det i överskriften ofta nu :P haha Idag har jag hunnit med mycket känns det som. Gick upp vid 08.30, då älsklingen smsa och väckte mig, han tyckte  antagligen jag skulle upp då :P hehe Så tog en varm go dusch, sen var man vaken : ) Körde mamma till Stavre för alla skulle prova nya arbetskläder, sen körde jag henne till jobbet, efter det åkte jag hem till Sarah en stund och drack kaffe å tog en cigg, då var klockan redan 12, så åkte hem till vovvarna å somnade jag på soffan i 1,5 timme, sen blev det en promenad med dom och sen rakavägen till jobbet :P
På jobbet så har Emma dansat, så har vi kollat på Tv å bara tagit de lugt, sen åkte jag upp till älsklingen en stund så åkte vi hem till hans kompis Jacob och nu sitter jag hemma i sängen och äter en macka : ) Det är en del man hunnit ändå :P hehe. Så nu ska jag snart sova så man orkar ta sig upp rätt tidigt imån igen.
Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: Proffset

Naw, grattis till kärleken kanto;)

2009-04-16 @ 23:56:38
URL: http://eliinliindeen.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0