♥ Myspys

Idag så åkte jag med Jimey ut till deras Stuga, as mysigt, fick verkligen sommarkänslor där ute : ) Speciellt när vi gick ner till deras brygga : ) Så fick jag även träffat hans Farbror och kusin som verkar vara super goa människor : )
Vi var inte där så där jätte länge, men dom fick gjort det som dom skulle iaf så det var ju bra : ) Jimeys pappa är så jävla skön alltså, skrattar åt han hela tiden :D haha.



Lite bilder från stugan, tog även biler när Jimey arbetar, men dom fick jag inte lägga upp sa han, så får väl lyssna på honom då ; ) hehe


Nu på eftermiddagen så hade vi inget att göra, så vi åkte hem till Jacob en sväng, då kom även Marcus och Christoffer dit, så satt dom och jävlades med Christoffers tjej Mimmi när hon ringde :P Sen kom hon också förbi en sväng : ) Men jag å killarna åkte ner till Maxi en snabbis för vi skulle grilla kom dom på helt plötsligt :P Så Mimmi gick hem med hunden hon hade med sig, sen gick vi ut i skogen o grilla : ) Mysigt värre, haha.


Och även lite bilder från våran eld killarna fick upp :P haha Jätte varmt å skönt : )
Nu ska jag sova, jobb klockan 07.00 i morgon igen.. Sov så sött : )
Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Ävelicious

tack det fick jag, hoppas din helg var bra:)

2009-04-27 @ 00:11:07
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hur länge gick du på nutrilett och hur mycket gick du ner?

2009-04-29 @ 15:53:42
URL: http://www.metrobloggen.se/nutrilett

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0