♥ M å n d a g

Hej sötnosar : )
Idag har jag jobbat, 7-15 och så har jag fått en massa andra tider med :P Gött, då blir de pengar nästa månad med :D haha
Efter jobbet åkte jag hem, då stod mammsen å grilla kyckling, mums : ) Sen blev de en dusch, gott gott och sen en sväng till Vänersborg för att vaxinera Uno (ena hunden) När vi kom därifrån så åkte vi och handla lite sen åkte jag å Jimey till Donken å köpte kaffe å cola, så satt vi där en stund å prata sen åkte vi hem till Emelie å plocka upp henne så åkte vi runt en sväng, sen vid 21.30 hämta vi syrran på jobbet, när vi körde hem därifrån så blev de hur svart som helst, och de började åska å regna som faan :P Rätt coolt att åka från ljust rätt in i en mörk "vägg" hehe
Eftersom de regna så mycket så ville vi inte gå ur bilen så vi fick åka runt en stund tills de avtog lite, sen sprang vi in till Emelie å fixa kaffe 22.00 :P haha, undra om vi kan sova i natt? :D

I morgon ska jag, Sarah & Emelie ut till Överby å shoppa lite : ) Ska köpa en as söt tröja på gina tricot tänkte jag, å se om mina skor finns nån stanns i rätt storlek :P Så ska jag hämta ut mina andra skor som ligger på posten å väntar å köpa smink å shampoo å massa :P usch, kommer vara pank sen :D

Nu ska jag försöka sova, sorry att bloggen är så tråkig nu men har ingen tid för att vara seriös med den : ( Får komma på något bra å skriva om nu när jag äe ledig ; )
Pusspuss <3




Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0