♥ L ö r d a g

Hej solstrålar : )
Idag har det vart en riktig sommardag här, lyckades säkert komma upp till +19 grader ute, som varmast i skuggan var de +16,7 grader : ) helt underbart skönt.
Idag tänkte jag låta bilder få berätta min dag och lite text därtill ; ) Får variera sig lite så det blir roligare för er : )

Kan berätta först då att jag gick upp runt 08.00 och tog en
skön morgonpromenad med hundarna : )



Uno ligger ute på altanen i solen : ) Klckan är runt 10.00


Åh, vad skönt solen värmer : ) Dags att sola! :D


Mm! Underbart skönt : ) Låg och sola i 4,5 timme : )


Sen blev det en dusch och fixa sig i ordning, så åkte jag hem till Emelie och hämta henne
så åkte vi till syrrans jobb och plocka upp henne å sen åkte vi och handla inför grillningen : )


Dags att äta! : ) Blev grillade handburgare ; ) Snabbt å lätt : )


Senare på kvällen blev det lite godis och kolla på Robinson : )
(bilden är från ett annat tillfälle)


Och sist men inte minst blev det en skön kvällspromenad med hundarna : )

Så har min dag sett ut : ) hur har din Lördag varit?
Pusspuss <3

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0