♥ Grattis mamma

Hej bloggen : )
Idag gick jag inte upp förens vid 10.30, gött med lite sovmorgon ibland :P Åkte och hämta syrran och Emelie runt 11.30, så släppte vi av syrran hemma hos sig så åkte jag och Emelie hit hem så jag fick äta lite frukost, sen åkte vi ner till Café Strandgatan och tog en kaffe på uteserveringen, as gött väder : ) Efter vi suttit där en stund åkte vi och handla lite presentpapper till mammas presenter som vi köpt, eftersom hon fyller 47 år idag : ) GRATTIS mammsen!! : ) Hon fick 2 presentkort i klädaffärer, en trisslott, tvålar och lite godis : )
När vi firat klart henne så åkte jag hem till Emelie igen, så kolla vi på förra veckans avsnitt av Andra Avenyn sen åkte vi upp till Björndalen och hämtade Jimey, så åkte vi runt lite så blev de att vi kom hem till mig och tog en kaffe å cigg, så fick han träffa mina föräldrar och hundar, snacka om att bli utskälld av hundarna :P hehe.
Vid 20.45 åkte vi och köpte cigg och en sväng i stan, sen körde vi hem Jimey igen å sen Emelie. Så har min dag varit i detalj :P hehe

Min blogg kommer nog vara rätt tråkig nu, har fått en del jobb och så, så det kanske inte alltid finns något skoj att blogga om, men vi får se ; )
Nu måste jag sova så man kommer upp i morgon till jobbet, sov så gott..
Pusspuss <3

Vad passar jag bäst i? Långt eller kort hår? :P

Kommentarer
Postat av: evelina

svar: jo tack det hade jag allt :)

allt bra annars?

2009-04-14 @ 00:39:21
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Skönt med sovmorgon! Hoppas du har haft en jättebra påskhelg! :)

2009-04-14 @ 11:20:51
URL: http://fashionbyme.blogg.se/
Postat av: Sofia

långt tror jag :)

2009-04-17 @ 16:46:04
URL: http://chicflia.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0