♥ Diet- Nutrilett

Nu har jag snart hållt på med min Diet i 1 vecka, det har gått förvånandsvärt bra faktiskt : ) Är inte så hungrig som jag var sist jag prova på Diet, men blev ju sjuk så kunde inte fortsätta sen hade jag ingen motivation heller. Men nu har jag hittat en smak på Nutriletten som jag bara älskar, den smakar Blåbärsglass : ) Mums!
Första-tredje dagen är jobbigast säger dom, men jag tycker nästan fjärde dagen är jobbigast :P Men men, nu är man på G till badsäsongen :D Blir säkert en omgång till innan dess :P



Första smaken är den som smakar Blåbärsglass : )
Jordgubben sägs smaka äckligt :P
Och Chokladen är si-so-där :P hehe 

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0