♥ 1 april..

Hej solstrålar : )
I morses när jag vakna och kolla ut genom fönstrer blev jag på så bra humör, blå himel och sol. Eftersom hundarna ska ut så tidigt varje morgon så fick man ju chansen att ta en riktigt skön morgonpromenad i vårsolen : ) Vid 08.00, då jag var ute och gick då var det redan 5+ i skuggan : ) Hur gött som helst! : ) Ska tydligen bli så här fint väder fram tills på Lördag iaf : ) Perfekt, för då ska jag och Emelie grilla å ha myspys eftersom man har huset själv i helgen : ) Älskar denna årstiden då föräldrarna inte är hemma på helgerna utan är i Varberg : )

Idag har jag mest tagit de lugnt, satte mig ute i solen på altanen och sola i förmiddags, sen åkte jag och lämna in min timlista på Stadshuset så man får nån lön nästa månad. Hjälpte pappa att handla förut eftersom mamma fortfarande är sjuk : / Sen åkte jag hem till Sarah & Tobbe en sväng och nu är jag hemma :P hehe
Har ni blivit lurade idag föresten eller har ni klarat er ifrån det? :P Jag har klarat mig ifrån det för en gång skull :P hehe

Ska ta och svara på era kommentarer nu och sen försöka hitta på något annat skoj att blogga in ; )
Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: vesna

tack så mkt östnos =)

2009-04-01 @ 22:23:27
URL: http://vesna.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0