Fått jobb :D

Shiit va härligt!!
 Har fått jobb som personlig assistent 50% och dom resterande 50%en ska jag jobba för bemanningen :D

Ska börja som assistent i morgon (måndag 8 sep.) då ska jag få gå brevid å kolla hur morgonarbetet går till : )
Farbrorn jag ska jobba hos var hur go som helst, hans fru med : ) Känns som att jag kommer trivas som fisken
 i vattnet där : )

På Tisdag (9 sep.) ska jag jobba på Källstorp där mamma jobbar : ) Fast jag ska vara uppe i huset, mamma jobbar ju inom hemvården. Det roligaste är att jag och syrran ska jobba tillsammans :D hahaha, fatta komiskt :P 15.00-19.00 samma tur på samma avdelning :P

Nu börjar de flyta på med jobb iaf : ) Då kanske man snart kan skaffa sig en fin lägenhet och bil : )



PUSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0