Torsdag

Idag var det jobb igen efter en dags ledighet. Gud va skönt det var att vara ledig.

Igår var jag hos frissan och färgade och klippte håret. Blev så jävla besviken när hon var klar! Jag sa att jag ville att hon skulle tunna ut topparna LITE och att hon skulle klippa upp de å så.. När hon var klar så var hela håret uppklippt och så var de bara as lite hår kvar som hängde långt i nacken :S tack för den!!

Vid 15.30 så skulle jag tillbaka för att färga håret, men som tur var så var de en annan frisör som gjorde det på mig, så berättade för henne hur missnöjd jag blev, så fick färgningen mkt billigare :D + att hon försökte klippa till håret så de såg okej ut när man satte upp de i toffs. Men nu när man sett sig själv i dena frisyren så börjar jag faktiskt tycka om det : )

BILDER KMR ; )

Idag jobbade jag mellan 08.00 - 13.30. Började med alla vanliga runtiner, vid 10.00 brukar han alltid vila en timme, så jag satte mig å kika på Tv, antagligen hade jag lyckats somna i soffan för jag vaknade till och titta på klockan då var den 10.55 :O Gött pinsamt!! Så det var bara upp och in i rummet där han sov och fråga om han ville komma upp :P
Började vakna till när vi höll på med morgontvätten, skämtar alltid om allting då :P
Sen flöt dagen på och helt plötsligt var klockan 13.25, dags att sluta.
Innan jag gick till bussen så var vi ute i trådgården lite, när vi skulle in igen hade en vikarie ställt sin bil väldigt nära husväggen så Han kom inte mellan med sin rullstol så bad vi henne att flytta bilen lite åt höger, shiit va arg vikarien blev :O
- Vikarien: jag fråga faktiskt om de gick bra att ställa sig här innan jag stängde av bilen och de gick bra. Bensinen är så dyr nu så vill inte ha på bilen
- Frun: Ja, men jag såg inte att du stod så nära, trodde bara du menade platsen på tomten.
- Han: Ja, du får flytta bilen lite iaf..

Vikarien slängde in sin väska i bilen och varva motorn som faan när hon backade ut, men de roligaste är att hon behövde bara backa ca 30 cm och sen ratta en aning så hade hon kommit bra, men hon backade ut från tomten och ut på gatan och sen körde hon in igen och ställde sig precis som hon stod från början.
Då sa han jag jobbar hos:

- Han: Vilken satkärring!
- Jag: Ja, henne ska du ha här hos dig hela kvällen ; )
- Han: Fy faan! men asså, vart har hon fått körkortet ifrån? :S
- Jag: Cornflakespaketet ; )
- Han: Hahaha!! :D

Till sist ställde hon sig bra och var jätte käftig när hon klev ur bilen. Då gick jag till bussen, så får ta och fråga imån (Fredag) hur det gick idag :P haha..

PUSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0