God morgon : )

God morgon allihop. : )

Snart dags att åka till jobbet, börjar vid 08.00. Det är en kall morgon i alla fall, det är a -0,5 grader ute nu, så det får bli halsduk och vantar tror jag :P

Vad händer idag?

Ska jobba fram till 13.30, sen ska jag hem och vänta på att ena bilen kommer hem, så ska jag och Sarah åka och prova Uggs som vi la undan igår : ) Sen blir det att träna.

Eftersom jag inte skrev något inlägg igår så kan jag berätta att jag och Sarah har köpt oss varsitt gymkort, så nu ska vi börja träna ca 3-5 ggr i veckan : )
Så skönt att man kan ha tid för sånt igen, eftersom man träna så mycket förut. Helt underbart. : )


Nej nu måste jag sticka till bussen..

På återseende : ) PUSS

En liten uppdatering nu då : )


Shiit vad halt det var när jag gick till bussen i morses :O Höll på att slå ihjäl mig :P
Och backen upp till jobbet var hemsk att gå i, man tog två steg framåt och halka ner ett ungefär :P Så det tog sin lilla tid att komma upp för den :P

Jag och han jag jobbar hos satt och diskutera en låt på radion,
så sa han,

Han - Vad heter han som sjunger på radion nu?
Jag - Det är en tjej som sjunger....
Han - Jaha... Men vad heter HAN då?
Jag -  Men det är fortfarande en tjej...?
Han - Men hon kan väl också ha ett killnamn..? Du kan ju tex. heta Kurt...
Jag - Kurt? Jag? :D hahahahaha Ser jag ut som en Kurt eller?
Han - (blänger med ett flin)
Jag & Han - Hahahaha!!!

Nu i eftermiddag så ska jag och Sarah darlingen åka till Oden och kolla på dom skorna vi ringde och la undan igår, hoppas dom passar nu!! Så ska vi kolla på en jeanskjol till mig eftersom min ena gått sönder.. Sen blir det att åka och träna för fulla muggar och sola om vi hinner :D Ska bli sååå skönt..

Jag har ingen träningsvärk överhuvudtaget idag efter träningen igår, såå underbart, ska köra så som jag gjorde när jag tränade 4-5 ggr i veckan, måste komma tillbaka till den kroppen man hade då ; )

Och senare ikväll är det SÅKLART Andra Avenyn hemma hos Sarah & Tobbe : ) Roligt roligt : )

Nu ska jag leka med mina så älsklingar (vovvarna).
Ni får hadet så bra.. På återseende : )
PUSS

    








Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0