Börjar synas nu : )

Gud så duktiga vi är : ) Tränat 3 dagar i rad nu : ) och solat 2 utav dom : )
Har sån fruktansvärd träningsvärk i magen idag, men de är bara bra, då känns de att man gjort något : )

Hänt annars idag då?

Började dagen med att träna och sola med Sarah, så såg jag Andreas från Gbg på gymmet med :P Fast vi givk när han kom typ :P
Sen solade vi ca 20 min var, så nu börjar solbrännan att synas, Sarah blev gött avundsjuk :D Du kommer också bli brun å fin gumman ; )
Sen när jag kom hem blev de en promenix med vovvarna. Och en snabb dusch, skulle hämt mamma på jobbet vid 16.00 och jag klev in i duschen runt 15.30 :P Så de gick undan :P

Nu ska jag snart hämta upp Sarah, Linda (syster) och Elina så ska jag å Sarah köra syster och Elina till en tjejkväll, så blir det att åka och försöka få ut den där tågbiljetten så man kommer hem ifrån älsk nästa fredag..

Vi får se om jag kanske uppdaterar senare ikväll om det hänt något skoj, annars får ni hadet så bra..

PUSS


Kommentarer
Postat av: Yvette

solar du med trosor^^, sola naken istället^^, inga ränder då juu=D

2008-10-31 @ 18:11:26
URL: http://yvettekarlsson.blogg.se/
Postat av: Din kusin !

ÄRLIGT!!!!



2008-10-31 @ 18:39:21

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0