08.10.27

God morgon allihopa : )
Nu sitter man och äter lite frukost, eller rättare sagt, försöker äta frukost, mår rätt illa :/ inte så lätt att få i sig så mycket då :/
Tänkte jag ska ta och ringa Emelie om en stund och se om man kan träffas innan man börjar jobba vid 15.00.
Usch, är så grymt nervös inför jobbet idag. Han jag jobbar hos har fått en tid på vårdcentralen vid 16.00 tror jag det var, då ska jag spänna fast hans rullstol i bilen och åka dit med han ensam :S Är rätt osäker på hur man spände fast bakhjulen :/ Får hoppas att det går bra iaf. : ) Kan skriva senare och berätta hur de gått ; )

Idag är det äntligen fins väder ute, helt underbart, men shiit vad de regnade i natt :O Trodde mina stackars takfönster skulle gå sönder, för det haglade samtidigt som det ösregna.. Usch, då var man glad att man låg i sängen och inte var ute. : )

Löning idag med : ) Underbart, lite pengar äntligen : ) Dom behövs nu när man köpt dator och bokat biljetter fram och tillbaka till Norrtälje. Bara en vecka kvar nu : ) Ska bli mysigt att träffa dig igen, hoppas du känner samma sak? : )

PUSS

Kommentarer

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0