Mobilateamet

Usch va kallt det var ute i morses, och frosten på bilen satt som berget, fick stå rätt länge å försöka skrapa men till sist fick jag ge mig, var tungen å vänta tills bilen blivit lite varm inuti, då gick de lättare : )

På jobbet kom Florentina från Mobilateamet och hjälpte till, shiit va mycket vi hade att prata om.. :P Vi pratade hela tiden i över en timme, stackars Janne.. :P
Hon gav många bra råd om allt möjligt, hon tänkte på ett helt annat sätt än vad jag själv brukar göra. Får nog ta och läsa den boken hon rekomenderade : ) Så kanske jag också börjar tänka så smart : )
Hon berätta att när hon kom ut till sin bil i morses så var alla rutor krossade, hur mogna är dom personerna då som gjort sånt? :S Fattar dom inte att rutor är dyra? :S

Efter jobbet åkte jag till gymmet å tränade 1 timme, hur skönt som helst. Bara släppa alla tankar och fokusera på något annat, älskar det verkligen!


När jag skulle åka hem ingde pappa och sa att jag skulle åka till Volvo Brant för han skulle tanka min bil, så jag åkte dit, körde fram bilen till pumpen, pappa betala och tanka, så var de bara att åka sen :D Hur lyxit var inte de då? :D haha..

Nu ska jag in i duschen och sen åka hem till Emelie och kolla på Andra Avenyn..
På återseend


Kommentarer
Postat av: Pinsamhetsbloggen

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, om du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

2008-11-29 @ 23:16:52
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/

♥ Säg ditt ord:

♥ Ditt fina namn:
♥ Besöker du ofta?

♥ E-postadress: (publiceras ej)

♥ Ska jag kolla in din blogg?:

♥ Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0